Veckans ekipage

Tänkte köra igång en tävling om att bli veckans ekipage hos mig :)


För att vara med så lägger du ut bilden nedan på din blogg/bdb/liknande. (Man kan ändå vara med om man inte har någon)


Sen mailar du en bild på dig och din häst till [email protected]!
Kan vara vilken bild som helst, bara ni två är med. Du kan skriva med namn på dig och hästen, och vart du lagt ut bilden nedan.

 

"Jag tar ut de 5 finaste bilderna enligt mig, och de blir finalister som ni sen får rösta på!
Man vinner en gästbloggning, och en FET länkning i 1 hel vecka!"

Kom igen, det är mycket roligare ju fler som är med ! :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Gud vad roligt att du gör sånt här! :D

Jag är med, har sickat dig ett mail.

Hoppas jag vinner :D hhihi

2010-11-04 @ 11:31:37
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a

fin blogg! :)

2010-11-04 @ 12:09:36
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0